det var ju själve den...

Igår när jag äntligen hade typ två minuter över så hade jag tänkt att jag skulle lägga in lite bilder från helgen, men så klart hittade jag då inte sladden som jag måste ha för att kunna föra över från kamerna till datorn.

Så känns det med alla mina grejer just nu. Visserligen flyttar jag inte rundor mer, men jag har fortfarande mina saker precis överallt. HAr knappt koll på vad som är smutstvätt och vilket som är rent.

Igår kom jag hem vid fem och hade faktiskt ingenting inplanerat och så kan man ju inte ha det.  Efter att ha ätit tillsammans med familjen så körde jag ner till farmor och lussade lite med några bullar. Det blev faktiskt himla mysigt.

Sen så satte mamma och jag mig och beställde lite fler julklappar, så jag är nästan helt klar på den fronten. Det har jag iofs varit länge i tanken men så ska det bli av att man ska införskaffa de oxå. EMn nu är det gjort

Idag har jag lite sovmorgon mot att jag jobbar lite längre, och imorgon börjar jag tidigt igen.

Till helgen ska syster yster till stora sthlm (årets största hundutställning) och jag ska vara hemma och försöka skriva färdigt mina rapporter, har tre stycken som ska in innan jul, så det börjar brinna lite i knutarna. Men har jag börjat på alla och två är nästan klara. Ska bli skönt att få undan. Så en riktig tråkhelg men det får vägas upp mot förra då jag inte gjort ett enda knop när det gällde skolan.

Nu måste jag ut med hunarna.

Kommentarer
Postat av: TokFia

Ohh, jag som ville se bilder :P Det kommer väl. Hoppas det går bra med rapportskrivande och grisslakt och allt var det var där hemma i helgen. Här är det lugnt. Var i Malmö hos Emelie och bebisen igår. Mysigt! Idag ska jag gå på konstutställning. En kompis ställer ut sina kursalster.
Kram

2007-12-16 @ 09:50:44
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0