Lite scraping

Anledningen till att jag egentligen ville ha ny blogg var att jag lättare skulle kunna lägga in bilder, men ni har det var lite tunnt med både bilder och bloggande. Mycket pga datorn hemma sällan är ledig och att min egen inte vill koppla upp sig mot nätet, dessutom tycker jag inte om detta tangentbordet... men förhoppningsvis blir det bättre när jag kommer till Lule.


Vilket som skulle jag idag plocka ner alla mina scrapingsaker inför kommande julfirande, så då täntke jag även fota lite och lägga in här, så håll till godo.

En Lo från det att vi var på Bälingeberget i våras, en otroligt mysig kväll efter en väldigt hektiskt dag (iaf för mig) Någon av oss, kommer inte ihåg vem, utryckte att detta är så livet ska vara, helt enkelt en lyckodag!


En av mina favoriter från det att vi var och vallade i somras. Jag arbetar en hel del med många bilder...


Mitt årsalbum!
image5

I början av året kom jag på idén om att göra ett årsalbum, och för varje månad välja ut det som var represativt för den månaden. i januari ser det så, från snöfestivalen i Kiruna, första helgen. Till vänster har jag alltså bilder från den händelsen som var the happning för den månaden och till höger har jag för min egen skull skrivit ner de datum då det hände ngt speciellt, för att komma ihåg. Detta är absolut något jag kommer att fortsätta med. Det är kul att göra, men också kul att ha nu i efterhand och sitta och bläddra och minnas!


Februari - farfar begravdes. Det var otroligt svårt att scrapa en sådan sak, men samtidigt var det faktiskt det som det mest utsående den månaden.


Mars -  då var vi i Riksgränsen och pkte skidor! det var vi iofs sig innan oxå, men denna gången var jag i Luleå, och några av mina vänner i Kiruna och så strålade vi samma i gränsen och åkte. Dessutom hade jag ju några vänner med mig upp också!




April - Då hände det som ni ser en hel del, jag klarade mitt teoriprov!


 
Maj - outstanding denna månad var när jag klarade uppkörningen. 



Juni - min brors konfirmation



Juli - då var vi och vallade en hel del, detta är när Xanté första gången "på riktigt" vallar  och tänder på fåren.



Augusti - Min kompis Sandra på besök



September - Xanté får sitt tredje förstapris i Lydnadsklass 1 och kan titulera sig Lp1 Hinnared's Xanté



Oktober - Denna var lite svår att göra, då det nästan inte "hände" ngt denna månad. Det var bara en massa plugg. Det ser man oxå till höger....där finns inte många dagar som är speciella.



November - Inte mycket annat än praktik i karlshamn och på helgerna åkte jag hem och tog hand om hunden. Här hittade jag en broshyr om Rehabenheten och har använt den....

och December är varken slut ännu eller scrappad....
 
Sen har jag gjort lite i mitt lilla album, med hundar...

image18

  
 
 

     

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Ohhh äntligen massa kort. Fast jag har ju sett dem live:P Du är så söt med dina kommentarer. Bara att tacka och ta emot även om det inte blir som jag tänkt från början så blir det ju ganska bra ibland. Tror iaf Bo blir glad. Jobba inte ihjäl dig nu gumman! Kram och god jul om vi inte hörs innan dess! Pollux skickar tassvinkningar till Svante...

2007-12-22 @ 16:01:00
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Tokfia

Sant sant, de två sista hade jag inte sett...Fina var de :)

2007-12-23 @ 19:31:24
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Jessica Leonardsson

Jättekul att du lagt upp lite Lo's, även om jag ju såg dem live igår ;-) Superfina!!!!
Hoppas att du hade en fortsatt mysig födelsedag.

Kram från kusin J

2007-12-27 @ 19:25:16
Postat av: Anonym

Hej de var ju synd att gizmo inte fick vara med i vänorts trion! kram på dig

2007-12-31 @ 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0