Så besviken!

Har varit ute på Storheden idag, och skulle hämta några paket på Posten.
Det visade sig vara tejpen jag beställt till mina knän. Det är ett under varför de hamnade där ute?!!

Men vilket fall när jag ändå var där ute, så gick jag in på Onoff och skulle se om de hade kvar objektiv som
de hade kampanj på, fick jag veta när jag ringde dem. De hade inga kvar, men jag frågade snällt om jag inte kunde få ta skyltexet. Jo, det kunde jag väl få!! yippie, jag betalde snabbt och gick ut, glad som en speleman.
Ringde mamma och förmedlade lite av min glädje.
Fortsatte handla, lite mat och annat när jag väl var där ute!

Kommer hem och slänger av mig för att jag vill testa objektivet, vad händer då?
Jo, det passar inte??!! Jag som dessutom hade frågat! Fattar nada och ingenting!
En stor besvikelse sköljer genom hela kroppen.
Sen när jag tittar närmare står det: Tamron for Nikon???!!!

Nu vet jag inte när jag ska orka ta mig ut dit igen och byta,
då har de ju antagligen inga Canon-objektiv överhuvudtaget kvar, och jag måste vänta in nästa leverans,
så tråkigt, jag som ska ut och fotografera med en klasskompis i morgon, och ville därför ha objektivet!

VARFÖR ska livet inte få gå lätt någon gång??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0