NM i vallning

Denna helgen har det varit NM i vallning på Christinehof Slott.
Jag kunde ju inte låta bli att åka dit. Tog först lite sovmorgon på lördagen och hade egenligen inte alls lust
att åka någonstans överhuvudtaget, men till slut så tog jag mig iväg.
Det var ganska fint väder och en härlig stund där. Men efter att ha varit där nästan två timmar, så kände jag att det inte riktigt var ro i kroppen för att sitta kvar.
körde hem till mamma och pappa istället och scrappade en liten stund tillsammans med mamma.
Var oxå taxijour till syrran....

Så idag sov jag en liet längre stund, såå skönt och sedan körde jag upp till Christinehof igen. Idag var det sämre väder dvs det regnade och blåste ganska mkt. Jag hade inte tagit med mig mina regnbyxor utan bara regnjackan, så jag blev lite blöt. men idag var det så final och de 15 bästa av de 43 startande fick en tuff bana de skulle lösa på 25min.
Riktigt kul att se och jag var där över fem timmar, trots vädret. Fick liten nytänding efter torsdagens träning
och nu vill jag mer än gärna träna igen....

TACK Lena för sällskapet!

som vanligt går helgerna alldels för fort.
Men denna veckan kommer att vara lite bättre än de andra då jag har semester på onsdag.
Hade inga patienter inbokade och kände att jag behövde en day-off. Frågan är vad jag ska göra med dessa timmar extra....
Nästa helg bär det av hem igen och då ska vi tävla i Ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0