Full rulle...

Här blir det inte till att sitta still många stunder.
Det är så sjukt mkt på jobbet nu, så jag känner mig lite sprittade, mycker som ska ordnas upp.
Lite svårt att förklara men dock..
Helgen bjöd på kursledareutbildning på Frostavallen i Höör. Och visst är det bra att man har olika regler för olika utbildningar, MEN snälla nån någon flexibilitet MÅSTE finnas!! Det var inte mycket nytt som kom upp för mig på den kursen, Jo, lite kring organisationen, men dock....
Sedan körde jag hem en sväng till mamma och pappa, och hade lite hembehandling och blev bjuden på lite glögg, första för iår
Gårdagen blev låång, då det kom några och skulle titta på min lägenhet och det ganska sent, så en trött Anna var inte världens trevligaste, men men det var inte mig dom var för att träffa.
Dagen idag har varit spännande, mest med fokus utanför jobbet.. men jag har lovat att inte säga något förrän det är helt klart, men förhoppningsvis snart!!
Körde upp till klubben en sväng och såg mina lagkamrater träna lite... förhoppningsvis fick jag hjälpa lite..Men när jag kom hem var jag stelfrusen och kröp ner under filten och tror allt att jag slumrade en stund.

Resten av veckan är oxå rätt fullspäckad, till helgen blir det antaligen julstök med en kollega och julklappsinvesteringar.
 =)

Ang flytten så har jag börjat packa liiiite grann.. Meningen var att jag skulle ta tag i det denna vecka, men det verkar lite svårt...


Kommentarer
Postat av: Malena & Gänget

TACK för hjälpen igår. Du var till stor nytta för mig. Hade ingen aning om att jag gjorde som jag gjorde. Nu ska jag försöka tänka mer på hur jag gör och lita mer på den röda. Jag hoppas jag kan hjälpa dig med Tösen när hon kommer hem. Vi har ju hela vintern på oss att få ordning på våra blivande klass 3 hundar ;)



KRAM

2008-12-03 @ 11:07:36
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se
Postat av: Elisabeth & Merlin

Hej!

Hörde av Emelie att det är din lillasyster som köpt Argos! Skoj!

Vi har brodern Merlin och skulle tycka det var så skoj att komma i kontakt med Ida. Vi bor i Sjöbo.

Snälla vidarebefodra vår mail till henne eller skicka hennes till oss!!!

Tjingeling så länge! Ha det skönt i vintervädret!!

Kram Elisabeth, Björn & Merlin

2008-12-04 @ 12:37:20
URL: http://www.merlin.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0