Fy för regn

Usch ja, hela dagen idag har det spöregnat och överallt ute nu är det bara isgator och det går inte att gå normalt utan att halka runt! Efter bara en dag blir man less, så här ska det inte vara och speciellt inte nu. Det ska vara snö och kallt!!
Xanté tycker nog mest att matte är tråkig, som inte går många långa promenader...
Dessutom försvinner hennes älskade snö...Det är så roligt att se henne leva upp så när hon springer i snön, och vi jobbar mycket med koordination och styrka i snön.

Annars är det inte jättemycket roligt som händer, plugg och åter plugg.

Efter tentan igår gick jag hem och la mig och sov nästan två timmar och sen satt jag och läste en stund innan jag faktiskt satte mig och scrappade en stund. Påbörjade mitt Lule-album! Så kul!! älskar att ha massa små projekt!

Idag har gått i PM-seminariumsens tecken hela långa dagen, inte ens under lunchen var det en ledig stund...
Vi fick lite att tänka på....

Men nu ska jag läsa min artikel som ska analyseras till imorgon, men måste bli klar så att jag kan åka och träna agility med Xanté imorgon kväll! Det ska bli sååå kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0