Klar med 2007

Jag har gjort för varje månad under 2007 en liten sida, för att komma ihåg vad som hänt varje månad.
Igår gjorde jag även december månad, lite kurigt jämfört med tidigare...

De andra månaderna finns här.

Blev faktiskt lite näjd, och nu återstår att klura ut hur jag ska göra för 2008.
Det är väldigt roligt att ha så att man minns allt som hänt under året, och
jag har verklgien inte skrivit mycket om varje, men ändå....
För under ett år är det välidgt mycket som händer, och mycket läggs i glömska....

image41

 

Kommentarer
Postat av: Anna & Pollux

Coolt det blev! Synd att man har hållning som Uffe Larsson ungefär :P Nu blev jag sugen att sätta mig och scrappa lite (så jag kan uppdatera bloggen - du är ju flitigare bloggare än jag just nu). Är förkyld så jag orkar inte x-jobba men pyssla kan man ju alltid orka. Hoppas du har en bra helg! Kram

2008-01-19 @ 16:54:00
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0