Vilken dag!

I fredags var det utsparksfest, som vi höll för terminen som går över oss, som nu går ut och ska vara "riktiga" sjukgymnaster.

jag satt (så klart) med i pyntgruppen och var med vid dukningen, så här blev resultatet:
image34
Dukarna skimrade lite i guld.
Sedan hade vi gjort placeringskort och servetter, som vi hade suttit och stämplat på...

       
(Klicka för att se större)
Placeringskorten har jag duttat på kanterna och sedan rundat hörnen och det vänstra med stjärnor i hörnet...
Servetterna som syns, har vi stämplat både da vinci - kvinna och årtalet...


Innan ens middagen hade börjat så "beordade" mina kompisar att jag skulle ta det lugnt eftersom vi skulle på äventyr som igår... mycket mer än så fick jag inte veta. Jag som hade planerat en lugn dag med sovmorgon... men så blev det verkligen inte...

Klockan halv sju igår morse kom den ena av tjejerna som bor våningen under mig upp och  väckte mig och sa att jag skulle äta stadig frukost och packa ner mina skidgrejer...

Dom hade ordnat så att Xanté skulle vara hos Gizmo hela dagen, så henne behövde jag inte oroa mig för....

Det bar av till Kåbdalis för en heldag i skidbacken, så himla härligt. lagom kallt och det hade snöat under natten så det låg ett lager med nysnö i pisten....

Blev bjuden på hela kalaset och de hade fixat en jättegod sallad som de hade med sig, och t o m efterrätt! 
 
Efter lunchen åkte jag bara ett par åk, och sedan satt jag och M i backen och bara chillade! Det var mysigt det med!

image37


Se så mycket snö!!

vid halv fyra begav vi oss hemåt igen och jag hade lite svårt för att hålla ögonen öppna, och sov en stund.

Då vi kom hem fick jag inte veta mer än att de skulle höra av sig med nästa besked. Och middag skulle jag inte äta...hungrig som en varg var jag...
jag tog en dusch och gick och la mig under täcket för jag var så frusen!


Sedan vid sju så ringde dom och jag skulle komma över, och då hade dom lagat en persisk middag, allas vår favorit!! Så gott, och speciellt när man är så hungrig!!

Det blev ytterligare överraskningar, med gräddtårta, vilket jag alltid vetat ha på min födelsedag men aldrig fått...
Dessutom med hallon på...


UTÖVER allt detta fanns det oxå en massa paket till mig! Det var handledsvärmare, pennor/stämplar, ansiktsmask och ett par trosor med hunar på:)


VILKEN DAG! Så underbart härlig, tillsammans med mina underbara kompisar!!


Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Så härligt! :D Ett försenat födelsedagsfirande. ;) Och snyggt blev det till utsparksfesten också :D
Kram

2008-01-14 @ 10:32:52
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Tokfia

GUD så mysigt! Vilka kompisar du har ;) Lät som en helt underbar helg. Och dukningen blev ju toppensnygg....du är så duktig! Här har det inte hänt alls så
mycket mysigt och skoj. Regnat har det gjort (usch å fy) och vi har mest flyttat dygnet runt så mormor kunde komma hem till en ny fin färdig lägenhet. Hon kom igår och blev jätteöverraskad och glad! Då gör det inget att man själv är trött som jag vet inte vad. Bara att ta nya tag och x-jobba och leta jobb. (Längtar upp till snön...synd att inte P kan följa med)
Kram

2008-01-16 @ 17:35:51
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0