Det är mycket nu...

Ja, minst sagt!
Vet inte riktigt i vilken ända jag ska börja.

i måndags var då dax för min operation, som verkligen varit i luften länge.
Jag var där redan en stund innan sju och var tydligen första patient den dagen.
Blev utskriven redan till tolv! Själva operationen gick bra, men resultatet av den var inte speciellt upplyftande.

En kul sak som hände på vägen dit. Mona körde mig dit, och när vi var nästan framme vid sjukhuset, så stod det TRE stycken älgar vid vägkanten. Första gången jag såg de så nära. Har bara sett älgar på väldigt långt avstånd tidigare.

Bandaget har jag haft klar till idag, men idag rök det översta och nu har jag bara som ett stort plåster på . Det sitter stenhårt och kommer att få sitta tills det trillar av. Lindar med dauer-binda över för att det inte ska vara så smutsigt.

Sandra kom och hämtade mig efteråt, och när jag kom hem så gick jag och la mig igen, och sov i nära tre timmar till!



Tisdagen bjöd på seminarium i c-uppsats och opponerinering i Idrottsmedicin.

och igår var en heldag från klockan åtta i skolan och fram till halv elva på kvällen satt jag och Ida och putsade på idrottsmedicinen. Däremellan hade det inte varit en enda paus!
Så nu har vi skickat in rapporterna i både Smärta och Idrottsmedicin så nu har jag "bara" C-uppsatsen kvar.
Vilket vi har suttit med i princip hela dagen. Vi har gjort två intervjuer, men jag kände inte riktigt att det gick så bra,
men vi får väl se när vi kommer till analysdelen.

Imorgon ska jag skriva lite, och sedan på Lördag ska jag och förhoppningvis även  Anna gå på en föreläsning.
men det lutar åt att jag måste åka själv då Anna snart har tenta och måste stanna hemma och plugga.
Vi sitter för det mesta med varsin bok, eller vid datorn och så skiftar vi om. Med paus för att äta och effektiv rastning av hundarna.

Pollux är ju oxå med, och Xanté har kommit på den underbara ideén att börja löpa. Men  lite förvånansvärt är att  det går himla bra. Xante tycker inte om (än) att han nosar på henne, och säger till och då lägger han av och så busar dom istället. Himla skönt!

Lite uppdatering från vår sida... Håll till godo ett tag nu...

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Tack så mycket! Hos er hade hon haft det jättebra. :) Det är tal om att jag ska dit om en månad, den 15:e april ska det hela börja... Och då är ni väl fortfarande där?
Skönt att operationen blev av! Vad var det för operation?
Skönt att det har gått bra med Xanté och Pollux fast Xanté löper..
Kram från oss!

2008-03-16 @ 08:46:23
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0