Ett tag sen nu...

Nästan en vecka, ups!
Det har varit en väldigt intensiv vecka. Skola med seminarium en par dagar
och däremellan skrivit rapporterna, så nu ska väl de vara så gott som klara.


Anna har kommit och vi har redan hittat på en massa.
Första dagarna hade jag skola och hon satt med sin redovisning, vilken hon gjorde i fredags.
På eftermiddagen, då jag slutade lite tidigare, så tog en långrunda på stan och det massa kul inköp.
Bl a ett koppel till Xante och lite scraping.

Sedan var vi på teater, en ny uppsättning. Den var helt ok, lagom underhållning för en fredagkväll.

Igår var vi och hälsade på Carin och Krille i deras nya lägenhet. Vi tog först en promenad på isen. Hundarna sprang och sprang.
image122

Sedan åt vi våfflor och hade en mysig stund innan Anna och jag tog bussen hem...

på kvällen scrappade vi en hel del, mycket och länge.

image117


image119
Beuty Queen- alfabetet är Annas, men sååå läckert. Jag har inte riktigt tyckt om det när jag sett
det "uppstylat" men använt var det en aning bättre ;)

image120
Har embossat en blomma på glaset! urläckert!

image121

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjusia alster Anna!

När var det duskulle opereras? Har för mig att det snart var i antågande..
Kram kram

2008-03-09 @ 15:51:52
Postat av: syrran

Nu hade jag lite mer lugn i kroppen och visst ser jag hjärtat och stjärnan, så fyndig du är!!

2008-03-10 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0