Helg

En helg som många andra.
Var krasslig i fredags, och låg mest hemma och tyckte synd om mig.
Scrappade lite på kvällen, tillsammans med Mona och Karin.
Jens kom över med Storm oxå, då jag skulle passa honom eftersom Jens skulle åka Vasaloppet.

Lördagen satt jag och ida och pluggade under förmiddagen och blev i stor sett klara med Idrottsmedicin
rapporten, förutom lite smått som ska ändras....

Egenligen var det meningen att vi skulle gå ut och festa på kvällen.
men jag vågade inte riktigt ta några chanser med tanke på min operation som är i antågande och att jag varit sjuk.
Så jag satt hemma och scrappade lite till, istället!

Söndagen bjöd på Vasaloppet. Som sagt skulle ju Storms husse Jens köra, dessutom hade jag två klasskamrater som skulle köra. Så jag steg upp och såg starten och gick sedan ut med hundarna en sväng.
Sedan bakde jag och Karin scones, och så ringde vi och halvt väckte Mona, så vi brunchade lite tillsammans.
men vi såg i stort sett hela vasaloppet, en tradition, helt enkelt!

Vi gick en promenad, och sedan gjorde vi söndagsstek!! Så många vuxenpoäng! Men gott blev det, med kokt potatis och rödvinssås, med en mycket skum färg.
Medans steken var i ugnen så satte jag mig med idrottsmedicin och rättade till referenserna! två timmar, TVÅ TIMMAR! tog det att bara rätta till referenserna, men nu hoppas jag det blev rätt.

Efter maten så hjälpte Mona och Karin mig att möblera om så att nu är det bara för Anna att dyka upp!!=)

När dom väl gick hem var klockan rätt mycket, men jag var fortfarande full av energi, så jag fortsatte att städa och plocka undan.
Dessutom såg jag en dokumentär om fotografen Annie Leibovitz, mycket intressant! och som vanligt när jag ser sådant blir jag väldigt foto-sugen... men vill som sagt ha en bra kamera!

Här kommer helgens alster:
image111

image112
Min första LO till mitt brors konfirmationsalbum, ska skriva till Kyrka och datum.

image113
Min första LO i 6x12! Men så kul det var!!

image114
Ett tag sedan, men tror inte den blvit "publicerad"

image115
2008års album, och den första sidan!
image116


Kommentarer
Postat av: Blommig

Det låter som en härlig helg du har haft! Så kul att umgås med kompisar och käka söndagsstek *wow*
Dina alster är jätte fina!
Lillebror är super snygg. *fniss* Oj vad fel det lät...Ja jag meda LO'n fast lillebror var ju inte så tokig han heller *haha* Hur har du gjort bokstäverna i BROR så snygga?
Slutsvamlat från mig..over and out:)

2008-03-03 @ 17:49:32
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Tokfia

Vad fint du gjort! Du har ju haft värsta mysig helgen det har inte jag :P Men nästa så....Har äntligen lyckats minska filerna lite och få iväg dem till opponenterna....var uppe till 2 i natt också. Usch!

Jag vill också scrappa i 6x12!! Eller ja, jag kan tänka mig att scrappa i vilket format som helst bara jag får scrappa :P

När var det du har du operation? Förlåt glömmer det mesta...

Imorgon kommer jag! WOHO!

2008-03-04 @ 10:03:15
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0