Har scrappat lite...

just nu går mycket tid åt scrappa. Speciellt när vädret varit som det varit.

image214
lillebror fyllde år förra veckan och jag skickade hem ett kort.
Det var dessutom en av utmaningarna till Annas Scrapbookings CC.

image223
Dessutom fick han i present en fotbollskväll till stundande EM, tillsammans med sina systrar.

image224
Sen gjorde jag ett album till Catti och Calippo, med bilder från våran lydnadsträning.
Var och lämnade det igår, och fick här på morgon reda på att hon hade fått det.
Själva bindningen blev inte så bra, och dessutom gick det inte ner i postfacket,
så jag var tvungen att klämma till det ltie. Det var första gången på "riktigt" som jag
använda BIAn och så läckert det blir, dessutom blir det nog bättre ju mer man tränar
på att binda ihop.

      

      

Albumet är i 8x8, vilket är en utmärkt storlek att scrappa en sådan här sak i.

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Så fint det blev!! Blir fint när man scrappar, borde kanske prova på det nån gång ;)
Kram!

2008-05-22 @ 11:57:58
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Blommig

Va fint albument blev!!!

2008-05-22 @ 19:47:19
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0