kort

Det verkar som posten har skött sitt och att det har kommit brev på lådan till några välförtjänta.

Jag gjorde några kort till utmaningarna hos Annas Scrapbooking
och då blev det ett till syrran som hade filmpreimär i fredags, ett till kusinen som fyllde år,
och ett till Anna som en liten flytthälsning och tillsammans med lite foto från det att hon och Pollux var här.

image210
Detta till kusinen

image211
Till Anna

image212

till syrran
   så här såg det ut på insidan.
och så hade mamma köpt en bukett blommor, meningen var att det skulle vara tulpaner men det fanns inga
utan det fick bli annat.


Kommentarer
Postat av: Kusin Jessica

TACK för det fina kortet som jag fick till min födelsedag Anna!!!

2008-05-13 @ 10:59:53
Postat av: Tokfia

Vilka fina kort! Jag blev jätteglad för mitt. Kram

2008-05-13 @ 18:29:54
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0