Ny inspiration

Idag blev ingen vanlig måndag, utan att jag började tidigt som bara den,
och hade bara tre st patienter, innan det bar av ner till Lund och en föreläsning kring
axel-rehabilitering, så otroligt intressant!!
Den första föreläsaren var verkligen den jag sett framemot, och hon gjorde verkligen inte mig besviken.
Nästa två var lite mer stelbenta, och lite alls lika levande, därmed blev det inte heller intressant.
och sedan de som var sist ut hade inte världens mest intressanta ämne, men de brann verkligen för det dom jobbade med, och när det syns i föreläsningen så blir det lite roligare att lyssna på.

Det var verkligen en intressant dag och jag känner att jag fick lite ny inspiration med jobbet.


Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Kul med såna dagar :) Man behöver lite sånt ibland :)

Kram!

2008-10-07 @ 17:43:40
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Linda

Tja!



Fick för mig att du bytt mailadress och att jag inte har den nya, så jag letade upp din blogg istället. Låter som du har det bra och trivs på jobbet! Själv letar jag jobb för fullt.... óch skriver C-uppsats. Saknar du Luleå något? Det är lite tomt utan er där uppe.... Kram Linda

2008-10-08 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0