Veckan som gick

i ett rasande tempo.
Xante var i Örum, vilket gjorde att jag borde ha haft tid över till hur mkt annat som helst.
Men riktigt så blev det inte riktigt. Hade tänkt en massa, men kanske hälften blev gjort.

Har haft mkt tid till att fundera lite på hur jag ska göra framöver, och hur jag vill att nästa år ska se ut.
Det finns många olika tankar och idéer kan jag säga.
Men som min kära far uttryckt det: "det där jobbet förtar mkt att fritiden" och lite så är det.

Fredagen på jobbet var bara sjukt jobbig, och sedan bar det av mot tågstationen för att åka till Anna.
Men så klart blev tåget försenat, och egengliten så skulle jag inte hinna med att bytet i Hässleholm och då stod jag i valet och kvalet om jag skulle cykla hem och ta bilen till Hässleholm, men insåg att även om jag skulle hinna, så skulle det bli otroligt tajt och skulle jag missa tåget av den anledningen så skulle jag inte så tillbaka pengarna. Så jag valde att stanna kvar på stationen och ta tåget. men det löste sig och jag kom fram till Huskvarna stn i rätt tid.

Sedan bar lördagen av först på shoppningtur i Jönköping city tillammans med anna och hennes vänner som hade kommit från olika delar av Sverige. Kul! Det blev inköp av en ny mössa till mig. Det första som faktiskt passar min huvudtyp. så nu slipper jag frysa. När vi kom hem så slumrade jag en stund i soffan innan jag tog Pollux med mig ut på promenad, lite abstinens efter min egen fyrbenta. Samtidigt som jag fick rapport från syrran.
Lite senare på kvällen så ringde även Malena, som då hade kört henne i ett lopp, och överöste henne med beröm. Det värmde verkligen i hjärtat.

På kvällen blev det lite fler folk som kom till, och sedan blev t o m en liten tur ut så vi fick svänga på de lurviga. så idag blev det inte många knop gjorda när vi väl vaknade.
Det blev en mysig helg hos Anna.

När jag väl var på väg hem, så var mamma och pappa på väg upp hit med Xante, och när de sen kom och jag fick träffa henne igen, det var verkligen kul! och det skönt att ha henne hemma igen.
Denna veckan ska jag ta det lite lugnare än vanligt tänkte jag, den som lever får se. Det ända som är inplanerat är agilitycupen i kristianstad på onsdag, men jag kan tänka mig att det blir en och annan träningsrunda.

Kommentarer
Postat av: Anna N

Tack för besöket och en mysig helg! Gjorde inte många knop när ni åkt kan jag lova och idag är jag...trött! Kram

2008-10-13 @ 07:56:51
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Catti

Tack! :) Jag är såå glad att vi fick till det. Kram

2008-10-13 @ 09:01:12
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Malena & Grabbarna

Vad mysig din helg lät. Hade helrre följt med dig än till Bjuv. Fast då hade jag ju missat chansen att få köra Xanté som fick smeknamnet Sante av mig. Men hon lyssnade på de. Kanske är vad du brukar kalla henne eller?? sen hade jag ju även missat Emies uppflyttningar och de ville jag ju verkligen inte missa.



Tänkte bara medela dig att Xanté får gärna vara hos mig om de kniper någon dag. Jag är ju alltid hemma ett tag fram över i alla fall.



KRAM

2008-10-13 @ 09:56:20
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0