vilken skillnad

I tisdags var Xante till salu, för en billig penning, men dock idag är hon värd mer än alla pengar som finns.
Nä, men skämt å sido, jag var verkligen inte glad på varken henne eller mig i tisdags,
och tog en vilodag idag, så jag fick tänka efter lite hur jag vill lägga upp saker och ting.

Men idag  var det så fint väder så jag kunde inte låta bli att ta mig till klubben och träna.
Tog faktiskt och cyklade upp idag. Det gick förvånansvärt bra. Bra träning inför hälsoprofilen imorgon.

Satte upp en kombination med slalomen och en kort tunnel och några hopphinder,
och så mkt olika saker man kan göra, det blev en massa olika rundor. Det som var skillnaden mot alla andra gånger,
var att nr ett: jag gick igenom i huvudet innan hur jag verkligen skulle göra, inte träna efter hur xante var på väg,
nr två hade jag prövat på ett sätt, så skulle den kombinationen fungera innan jag funderade ut nästa.
och sedan var slalomen mycket i fokus men ändå inte. Det var inte där jag ville bli besviken eller ledsen utan det var hur jag beter mig om hon går ut.
Visst har jag tränat mycket på att "stressa" henne, men tydligen inte riktigt på det sättet som jag nu gjort de senaste gångerna på tävling. Så fort jag flyttade mig någon dm för långt i sidled så gick hon ur... bra att veta.
Men samtidigt och träna på, och efter några gånger så fattade hon det med! GLAD!!!

Sedan blev det rätt mkt bakombyten och svängar samtidigt, vilket till slut löste sig. Några fulsnurrar blev det, men det är en träningssak.

Imorgon är det äntligen fredag!


Förresten blev det idag officiellt på jobbet, så då kan jag skriva det här oxå:
jag har fått förlängt!! Vilket känns rikigt härligt, sedan får vi se se i vilka former.
Så det blir Sölvesborg ett bra tag till och nästa tävlingssäsong är räddad!!


Kommentarer
Postat av: Emie & Ior

vad skoj att du fick förlängt :-) kramar

2008-10-24 @ 07:42:07
URL: http://emelie.ask.dinstudio.se
Postat av: Malena & Grabbarna

Vad skönt att höra att du fick förlängt. SUPER skoj! Då vågar vi börja planera så smått inför nästa säsong nu då!



KRAM

2008-10-24 @ 10:13:34
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Bra jobbat Anna, eftersom du fått förlängt. Jättekul!

Kramar Gunilla

2008-10-24 @ 16:13:25
Postat av: Kusin Jessica

Grattis till förlängt förtroende på jobbet!! Jättekul!!



Hoppas vi ses snart.

Kram Jessica

2008-10-27 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0