Helgen

Syrran ringde fredag morgon, och efter lite diskussioner under dagen så tog hon bussen upp till mig,
och vi åt tillsammans och drack lite vin. En riktigt mysig kväll blev det, men efter att vi ätit var båda så trötta
så vi somnade bums.

Lördag morgon vaknade vi där med ganska tidigt. Iaf vid halv åtta, efter lite beslutsångest så packade vi ihop, åkte och handlade och sedan till kusinen och hade stor-frukost tillsammans med henne. Blev oxå hur härligt som helst.
Sedan blev jag lite halv rastlös så vi körde hem till mamma och pappa, ville ju hinna träffa dom lite oxå.

På eftermiddagen var det dags för den årliga kusinträffen för pappas kusiner. Denna gången skulle det dessutom vara prova-på-golf (riktig golf:) och pappa och jag bestämde oss för att testa på . Spännande att testa på, det blev faktiskt riktigt kul, dessutom hade vi lite tur med vädret, inte en regndroppe. Mamma var oxå med, men stod mest bakom
kameran.

 

Bildbevis:P Fick faktiskt iväg bollen flera gånger, dock ibland även med några grästussar, hihi

Sedan avlägsnade jag mig, det var kräftor på meny och det är ju inte riktigt ngt för mig.
Det var meningen att jag skulle ta mig iväg på kvällen, men det blev inte så,
utan det blev fotboll och eurovision dance contest. Men i vilket fall så blev det ingen väldigt tidig kväll,
trots detta så vaknade jag tidigt imorse. Så Xante och jag var ute på runda på fälten vid åtta... så härlig frisk luft det var.
och nu har legat i soffan och sett en film och vilat + laddat upp några bilder.
Mitt fotointresse har väckts lite till liv igen och några utvalda favoriter ligger på, några ny och några kända sedan tidigare.
http://www.flickr.com/photos/hxante/
Inte riktigt i datumordning, utan de hamnade lite huller om buller.

Nu blir det strax frukost med syskonen, och sedan blir det till att köra hem till Sölvesborg igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0