I need my dog

Det ekar minsann väldigt tomt i min lägenhet just nu.

Xante är kvar hemma hos mamma och pappa, efter helgens "lilla" utflykt.

När jag kom hem igår så kändes det inte så värst, och imorse när klockan ringde i vanlig tid, så gjorde det inte väldigt mkt att man kunde vända sig om och få sova en liten stund till.

Jag kom inte ut på morgonpromenad, visserligen så cyklade jag till jobbet istället men dock.

och nu när jag kommit hem, efter en ganska tuff dag på jobbet, så är det svårt att ta tag i att göra ngt,
bara för att jag egentligen vill ta mig ut och träna hund:)

Nog för att jag tidigare saknat henne, men just nu är det en annan känsla som inträdde, inte bara att jag saknar henne, utan att hon helt enkelt fattas här hos mig.

Tur att hunden kommer hem igen imorgon. Då ska vi tävla i Kristianstads Höstcup.
Träning inför Hässleholms tävlingar till helgen, ska bli kul och jag har inga direkta förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Jag känner sååå igen känslan!! Jag saknar också min vovve!! Men till skillnad från dig så får jag inte träffa henne snart :( Måste vänta 5 veckor till :(

Kram!

2008-09-18 @ 15:30:06
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Petra & Lira

Lycka till i helgen! Håller tummarna för er! Själva ska vi minsann på vallningskurs...

2008-09-18 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0