Påsk!

Xante tackar för alla Grattisar både här, per mail och sms.

Det är väldigt intensivt i mitt och Xantés liv, och är det en lucka tom så fylls den väldigt snabbt upp. Jag håller tillsammans med några andra andra tjejer kurs på måndag kvällarna, fysträning i Hässleholm, en massa möte på klubben utöver vår egen träning. Men jag klagar inte, men det kanske inte är bloggen som prioriteras.  Men jag ska försöka bli lite bättre, eftersom jag vet hur kul det är att läsa andras.

Försöker åtminstonde ta mina dagliga foto, många gånger tänker jag ut ett bra foto för dagen, men inte alltid att det blir taget när det ska, rätt sida midnatt. Så jag hoppar nog över att lägga in gånga bilder, och det blir nya efter helgen.

vilket som planerna för påsk är sådan att imorgon blir det en riktigt tidig morgon i och med att det är tävling på G.
Det är Gåsahoppet i Skurup som blir vår säsongsdebut för året, och vi får väl se hur det går,
än så länge är jag inte så fruktansvärt nervös som jag brukar vara utan det så där lite lagom pirrig.
Xante kommer säkert vara ännu mer taggad imorgon än vad hon är på träning därför är det lite svårt att beräkna,
men i vilket fall så ska det bli skönt att få en "genomkörare" för kommande säsong.  I Vilket fall så är jag betydligt mycket mer nöjd med hennes kontaktfält nu än vad jag var i höstas.

Påskdagen blir nog lugn.

Annandag påsk blir det återseende med en kär vän, som snart åker till Australien. Det var väldigt länge sedan vi träffades så det ska bli kul! Får se vad vi hittar på. Tror nog att X blir glad över att få träffa Pollux igen.

Så påsken är iår väldigt inteckand.
Men i vilket fall så vill jag skicka med en riktigt GLAD PÅSK till er alla!!
och håll gärna en eller flera tummar för oss.

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Glad påsk och lycka till :D

2009-04-09 @ 23:05:02
URL: http://elinochtipp.5min.se
Postat av: Malena me familj

Detta tåls att nötas på. GRATTIS Anna och Xanté till ett KANON snyggt lopp. Inte ett ända missatg!! De var riktigt snyggt de ska du veta. Längtar tills den dagen vi har kommit så långt.

Åter igen MÅNGA MÅNGA GRATTIS de var ni VÄL FÖRTJÄNTA av!!

Super kram från oss alla

2009-04-12 @ 06:25:43
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0