En ny vecka

Hösten har gjort smygpremiär i Sölvesborg, vilket framför allt märks på morgonpromenaderna.

Kan lägga ytterligare en vecka bakom mig, där jag försökt ta det lite lungt.
Har inte ens startat datorn på kvällarna, för att jag tycker att jag sitter tillräckligt vid den på jobbet.

tom så mycket att jag en kväll kunde sätta mig ner och scrappa lite, det kliar allt lite i fingrarna allt oftare nu.
Kanske till och med ska försöka på mig en LO=)

Helgen som gick var så där lugn, men ändå en massa saker blev gjorda i lagom tempo.
Såg även filmen Mammut av Lukas Moodysson, vilken verkligen gjorde att man fick sig en tankeställare,
hur man prioriterar i livet.

Vi  hann oxå med träna tillsammans med Kristina och Kriga. Hon hade med sig en kombination, som såg betydligt lättare ut, än den var. Fick tränat på att släppa ut henne på ett hinder där det inte fanns något, och sedan ta tillbaka henne runt hindret och tillbaka på det man hoppade innan. Xanté börjar bli betydligt bättre på att svänga och då tajt.
Fick även testa på att köra Kriga, och oj så roligt!! Hon var verkligen ärlig när man körde henne och gjorde jag fel så rev hon, samtidigt som hon var otroligt lyhörd! Det var verkligen kul!!

Sedan satte vi upp en längre kombination där Xante diskade sig i Ystad.
Jag ville verkligen testa hur jag borde ha gjort, vad som funkat och det som fungerade bäst, var som jag tänkte på banvandringen, bara det att jag kom lite för långt ner i föregående kombination.
Fick en så himla bra känsla i magen att jag faktiskt lyckades reda ut vad som var bäst för oss,
bara det att det inte gick hem på tävlingen. Då blevv disken inte så jobbig som jag tyckte efteråt.
Jag är så otroligt glad över min lilla tjej. Det går inte att beskriva med ord.

Denna veckan blir kort, eller tja varken längre eller kortare än andra. Men jag jobbar bara som idag, imorgon och på onsdag fm, sedan drar jag iväg på weekend resa till Norge. Som jag ser framemot detta!

Eftersom jag hade så tidig semester, så ska det bli skönt med en långhelg. Hösten blir så lång annars.
Även om jag inte har direkt problem att sysselsätta mig.

Men innan dess ska vi hinna med sista gången hos Jens och Emelie. Det är med lite blandade känslor som det tar slut.
Det var blev lite jobbigare att köra än vad jag räknat med, men samtidigt har det gett så otroligt mycket, och jag och Xante har verkligen utvecklats.

Nu lär det inte blir förrän efter Norge.


Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du är tillbaka och bloggar igen :)



Vart i Norge ska du och med vem? ;)



Kram

2009-08-22 @ 06:13:45
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0