Projekt 365 - Dag 38



En dag som verkligen inte blev som planerat, men i vilket fall så blev det en riktigt härlig dag.
Stack direkt till morfar på morgonen och blev bjuden på frukost. Sedan begav vi oss till Åhus på loppis. Jag älskar att gå på loppisar och så klart fyndade jag en hel del. Var ute efter en byrå till min hall, eftersom den andra höll på att trilla ihop.
Fastnade för denna direkt och sedan fanns det ingen annan. Jag skulle helt enkelt bara ha den. Sedan fyndade jag även lite äldre kryddbrukar som var otroligt fina.
Sedan blev jag bjuden på lunch; ordentlig hemlagad söndagmiddag, men gräddsås.
På vägen hem ringde jag till Malena och hörde om vi skulle träna lite, nu när det äntligen var helg.
Det blev inget på klubben eftersom det mest är en leråker där uppe, utan istället på några hopphinder som hon hade.
Precis sådan träning som jag och Xante behövde, på sådär lagom nivå men ändå en liten genomkörare.
Fick även se Annie in action. Så otroligt härlig och vältränad hund, ska bli kul att följa dom.
Sedan fikade vi lite och jag fick mysa lite med Jonte. TACK Malena med familj för en mysig eftermiddag.
När jag sedan kom hem hade jag egenligen många planer på vad jag ville göra, men det slutade med att jag krachlandade i soffan efter att ha burit in byrån och insett att den inte fick plats där jag ville att den skulle stå!
Men då får man lösa det, och jag trivs ganska bra med att ha den där den står nu.
Tänkte även någon dag rensa ut i mitt förråd/gaderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0