Projekt 365 - Dag 16


Åke och jag har delat på hans Back On Track - täcke några nätter nu. Eller snarare så har jag snott det från honom, var lite stel i nacken i början av veckan och la mig på detta en av nätterna och vaknade på morgonen och var helt utan sympom. idag har han fått tillbaka det och vi har varit hos veterinären igen och han blev friskförklarad och får lov att träna agility igen. Till helgen ska han tillbaka till Örum och så klart kommer det bli lite tomt här, man vänjer sig ganska fort,
men samtidigt ska det också bli skönt att ro om Xante bara för mig själv!


Anna, Blommig, WebmosterheleneUlrica, Åsa/badanka, Sockergrynet, Silwerstar, Qurin, Annahanna, Snöstjärna, Ellen, Tezzan, MonicaO, Maria/fembarnsmamma, Pernilla, Cybertjejen, Mia, copyrightmaria, 3kärlekar, livethososs-Anna, Miss Muffin, Anne, Malena, Jane/citrontimjan, Anki, AnnaK, Lenalandis, Millan, Jessica, Maria, Sabina, Tezzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0