Vinyl

är kul!
Visst har jag sett andras verk med vinyl, men har inte kunnat testa tidigare.
Det blev en lite tur innan jag körde hem till Sölvesborg förra veckan och då stannade jag på vägen och införskaffade en rulle.
Först ut blev siffror till min klocka, som var väldigt svårfotograferad, så den får upplevas live,
men sedan blev det ett citat på väggen vid min scraphörna, och då finns det bara ett som är givet!!





Trycka ut (och nä har ingen silhoutte utan detta är gjort med min revolution och ett QK Journal och Eliza.)
och sedan sätta upp, och blir man inte nöjd är det bara att flytta igen, till slut blev jag ganska nöjd.
Kan helt klart rekommenderas. håller på att fundera ut något att sätta i köket oxå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjusigt! Givet citat också, funderar också på att sätta upp det i min scraphörna. Gjorde faktiskt mitt första vinylprojekt innan jul med rullen jag fick från dig. Inte skrivit om det i bloggen ännu bara. Stansade ut Välkommen i Diesel Grand och satte på vid dörren på väggen i trapphuset :)Enkelt och väldigt skojsigt! Kram

2009-01-06 @ 10:14:04
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Kusin Jessica

Supersnyggt!!! Det får du visa nån gång... =)

Härliga typsnitt du valt.

Kramis

2009-01-07 @ 19:41:09
Postat av: Kusin Jessica

Supersnyggt!! Det får du visa nån gång! =)

Härliga typsnitt du hittat.



Kramis

2009-01-07 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0