Helg!

Det var väldigt länge sedan jag hade en helg som inte var uppbokad långt i förväg.
Så vad gör man då? Inte lätt att veta med vad man ska göra med all tid:P

Vaknar man upp av att solen ser ut såhär, så måste man ju utnyttja det.
Att Xante skulle gå sig en tur i skogen var självklart.


Tillsammans med Sabina, Addi och hästen tog en tur i skogen.
Riktigt skönt! Xante sprang runt som en dåre..

Sedan var jag handlade en massa! En tur till Markislagret, inget direkt spännande, Grodans (scrapbooking) skulle bara ha ett lim, men kom ut därifrån med tydligt mkt mer!
sedan ICA, där jag bara skulle kompletteringshandla, men kom ut även därifrån med betydligt mkt mer än tänkt. Bla två st julstjärnor. Men såklart så glömde jag det jag verkligen skulle ha; saffran.
Så jag fick ta en tur förbi affären här hemma och köpa det.
Stannde då på en loppis;

korgen hade jag sedan innan, men duken och flaskan fastnade jag för.

Utökning av mitt the-burksförråd.

När vi sedan kom hem, så bakde jag först lite bullar; mina favoritsaffransbullar,
blev sedan även vörtbröd.


Hann tom med att putsa fönsterna, och hänga upp tomten som jag köpte förra helgen.
 

sedan har jag och fröken X myst och jag har scrappat några julkort.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sicken julstämning du hunnit börja få. I helgen ska jag också fixa och dona och se till att det blir jul i mitt hus. Köpte faktiskt årets tomte och en julduk i helgen :)



Kanske till och med kan få lite ro att scrappa lite, det hade varit otroligt skoj!



Kram

2009-11-23 @ 15:43:44
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0