En helt vanlig torsdag

men ändå inte.
Denna veckan har gått så otroligt fort.

Igår var det hantverkare i hela lägenheten. Kom när jag knappt ätit upp lunchen
och jag tyckte att jag plockat undan ordentligt men tydligen inte. Dom som har varit i min lägenhet vet hur liten den är. Alla mina stora möbler stod mitt i vardagsrummet. Så att försöka ta sig fram var bara jobbigt.
Kunde inte ens laga mat ordentligt. Dom skulle vara färdiga kl 17, men starx innan fem så satte jag faktiskt igång att laga mat trots att dom inte var inärheten av att vara klara. Tror sista killen gick vid 18. då satte vi igång och grilla lite. Halv sju kunde vi börja äta och då knackar det på dörren och dom skulle kolla om det var klart, en stund senare kom en kille och skulle städa undan, men det hade jag redan gjort medan pajen stod i ugnen.

Idag har varit en bra dag. Inte alls så många patienter vilket gjorde att jag hann med lite annat. Sedan något möte och så gick jag lite tidigare för att jag skulle på några ärenden. Xanté hämtades av M idag vid lunch, och har varit hos dom hela eftermiddagen. Xanté tycker det är hur härlig som helst att vara där.
Tog tåget in till Kristianstad, där jag något hungrig mötte upp mamma och syrran.
Innan det hann jag in på Cervera som hade total utförsäljning... Kom hem med bara en burk=)


Efter några turer på stan, så beslutade vi oss tillslut att äta på en italiensk restaurang.
Hur mysigt som helst. Där satt vi en god stund och åt gott och pratade en massa.
TACK mamma och syrran för en härlig eftermiddag!

Anledningen till att dom kom upp, var att min bil har varit på service i veckan,
och så jag fick tillbaka den igen. Nyputsad och fin! Har saknat min bettan=)

Nu ska jag sova lite, Xanté ligger här och snarkar bredvid.

Till helgen blir det Sofiero. Ser så framemot det.

Försökte ladda upp bilderna på lite mer scrappat, men det blev inte så. Min dator är inte den allra snabbaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0