Jordgubbar

Till sommaren är jordgubbar ett givet tillbehör. Jag älskar jordgubbar!! Kan inte få nog av dess underbara röda bär.
Har svårt att låta bli att stanna när jag ser skyltar längs vägen. Till midsommar jag var mest otrolig att det inte skulle bli några alls.

Jag och Xanté behövde båda en dags paus ifrån det mesta så jag körde och plockade upp morfar och sedan körde vi till ett ställe utanför Kristianstad och plockade massor:)
Fick ihop 16l på ca en halvtimme. Hade inte mer bunkar med mig än så. Dessutom längre tid tog det sen att snoppa allihop, men med fotbollsVM i bakgrunden gick det helt ok. Nu kan jag njuta varje morgon hela denna vecka iaf. Ska koka lite sylt och marmelad.



Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

Å vad härligt! Jag har knappt ätit några än i sommar, det får minsann bli skärpning på det!



Kram

2010-07-07 @ 06:21:26
URL: http://swaussie.blogg.se/
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Jag är sååååå avundsjuk!! De ser goda ut!!!!

Njut av varenda en!!!



kram

2010-07-07 @ 10:07:52
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Annette

Jordgubbar e så gott. Vilken härlig bild. Ha det så bra. kram

2010-07-07 @ 15:10:12
Postat av: Jessica

Jordgubbar hör sommaren till =)



Kram kram

2010-07-09 @ 22:18:12
Postat av: Karin

Har äntligen hittat din blogg så nu kommer du att ha en trogen läsare till!



Vilka fina foton du tagit på "mitt lilla paradis".

2010-07-10 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0