Vallning

Har massor att skriva och blogga om, men min tid räcker inte till att bråka med datorn.
Förhoppningsvis blir det snart lösning på det...


Xante och jag har gått en vallningskurs under maj månad. Vi har fått läxa och tränat mkt mellan gångerna,
är riktigt nöjd med hennes framsteg. Hon gör mig verkligen glad och stolt. Det har verkligen blivit en helt annan hund. Jag märker det allt mer på agilityn. Hon har en helt annat tryck under tassarna men oxå mer egna tankar, vilka inte alltid överens stämmer med mina...






<3 Mattes Stjärna <3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Vad roligt att det går så bra för er!!!!

Hon har väl fått ett nytt självförtroende som speglar sig i allt hon gör =)

Kram

2010-07-01 @ 11:32:36
URL: http://merlin.webgain.se
Postat av: Petra & Lira

Tack! :)

Ni får komma hit och hälsa på oss och valla lite, förhoppningsvis kommer 25:an upp i helgen. Det hade varit trevligt att ses!

2010-07-01 @ 14:09:20
Postat av: Tina

Vilken fin hund! Förstår att du är solt över den.

2010-07-01 @ 22:23:19
URL: http://sisterknit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0