Godkänd! x2

Ja, idag är en hyfsat bra dag!

Har gjort min allra sista praktiska tenta, en examenspatient som man engentligen ska göra i samband med praktiken, men då jag var utanför norrbottens län så fick jag göra den idag istället.

Fick en axelpatient, som allt var lite klurig och jag gjorde väl inte en helt klockren undersökning med tanke på det, men så fick jag fram vad jag vill iaf, så....godkänd blev det, och en sak mindre att tänka på!
Det känner på det sättet än att jag är direkt jätteglad!

Sen när jag kom hem och hämtade posten låg det en avi från SKK, så nu är Xantés LP registerat på riktigt.
Det tog ett tag innan hennes matte fick tummarna loss och skicka in papprena! Men så är hennes första titel registerad.  Jag gjorde ett försök till att lägga in en screendump, men det vill sig inte...


Bättre än så här kan väl inte en dag vara? Tja det skulle väl vara vädret.... men då kan jag scrappa lite istället, det ska jag nog unna mig en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Grattis! Så kul!
Själv fick jag VG på den praktiska tentan i fredags, så jag är också glad. :) (om man bortser från att vi har ett seminarie i morgon och en tenta på torsdag... Men livet kan ju inte vara perfekt. hihi)
Kram!

2008-01-15 @ 14:09:57
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Tokfia

Grattis i kvadrat får man väl önska då! Härligt härligt när man kan bocka av saker på sin lista. Ett steg närmare målet nu vännen!

Massor med kramar

2008-01-16 @ 17:36:46
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Pollux

Tycker matte missade det viktiga där...en tenta hit eller ditt. Tycker vi ska fokusera på dig Xanté tycker du är så duktig. Matten din har ju fixat massa tentor innan men hur många titlar har du fått innan? :P Hoppas du hade kul hos Gizmo i söndags, jag saknar verkligen att leka med er.

Voff voff

2008-01-16 @ 17:38:15
URL: http://tokfias.blogg.se/pollux

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0