bara en vecka kvar

Ja, verkligen i flera bemärkelser.

- en vecka kvar på praktiken överhuvudtaget, sista vecka på djursjukhuset. Tråkigt men sant.

- en vecka kvar till julafton, och men det också en vecka kvar innan jag ska börja jobba.

Igår fick jag åtminstone färdigt en av mina rapporter och nästan klart med en och så har jag bara tre kvar...GAAAH!
Det blir till att sista helg oxå.

Annars har helgen varit lugn och jag har inte gjort mycket mer än bara tagit det lugn, sovit en himla massa, läst, , kört min bror, tränat Xanté och sist men inte minst scrappat =)

Kommentarer
Postat av: TokFia

låter som en helt ok helg...om man bortser från rapportskrivandet då kanske. :) Kram

2007-12-17 @ 12:07:07
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Elin & Tipp

Ja, tiden går verkligen fort! Kan inte förstå att det är den 17:e december idag!
Hur går det på djursjukhuset? Vad får du göra? Jag är nyfiken som få på det området. hihi.
Jobbigt med alla rapporter... Inget som jag ser fram emot.. :S Men det kommer att gå bra för dig, det är jag säker på!
Vad är det som du ska jobba med?
Kram

2007-12-17 @ 12:11:40
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Petra & Lira

Vad spännande praktik! :) Du, då kanske du kan hjälpa mig med lite boll-övningar?? Vad som tränas, vad som
är viktigt att tänka på etc... Filma gärna! Snäääälla???! Kram från oss!

2007-12-18 @ 05:51:26
Postat av: Petra igen

TACK TACK!!! Återkom gärna när/om du får veta mer! :)

2007-12-18 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0