full rulle...

någon har önskat en uppdatering här.

Här är det helt full rulle att jag knappt hinner sitta vid datorn annat än plugga...

Julen har varit förträfflig.

Jag har jobbat julafton, juldagen, nu fredag, lördag och söndag och ska jobba imorgon och på tisdag
och sen packa ner sakerna för att dra till Lule på torsdag.

Julafton var mysig att få fira julen på hemmet med de gamla var lite annorlunda...


SEn hade jag skrivit mycket mer som försvann så en kort uppdatering...

- Fyllt andra nollan, och har nu rätt att gå på systemet.
- Pluggat en massa, 3min innan mappen stängde lämnde jag in....
- jobbat en himla massa, mer än planerat


Mer än så är det inte i korta drag...



nu ska jag och hundarna krypa till kojs, förhoppningsvis får jag sovmorgon imorgon innan jag måste påbörja nästa skrifliga projekt och innan det bär av till jobbet....
Tydligen har det hunnit blivit nyårsafton och sista dag på detta år.
Jag önskar alla en trevlig "helg" och ett bra 2008!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Gott nytt år till dig med!
Då ses vi kanske snart, jag kommer upp på tisdag. (8:e)
Kram!

2008-01-01 @ 20:29:26
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0