Resa

Idag har jag bokat resa norrut igen. Den 3:de jan åker jag och min kompis från Gbg till Luleå igen!
Svindyrt var det jämfört med andra gånger....usch!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag ska  köra till Malmö.
Av någon konstig anledning känner jag mig helt lugn, inte en enda fjäril i magen, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig!
EFtersom detta är den valfria och det är ju nästan så att jag började sjukgymnastutbildningen för att kunna jobba med djur, så borde detta verkligen vara så exalterande.
Men jag har inte riktigt hunnit landa, utan det känns som om jag fortfarande är på spång iväg någonstans.

Jag återkommer med rapport om första dagen=)

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Hej hopp!
Det var tidigt ni åker, jag åker nästan en veckan senare... Men då utan Tipp :( Så tomt det kommer att bli!! Men jag ska ju vara hemma i 5 veckor i alla fall.
Jag ser fram emot att få höra/läsa om dina upplevelser i Malmö nu! Jag ska försöka få praktik på Hbg djursjukhus i höst, hade passat mig bra. :D
Kram!

2007-12-10 @ 16:49:36
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0