Långpromenad

I morse vaknade jag tidigt och satte igång och plocka lite. Här har sett ut som ett bombnerslag alldels för länge.
 
Vi hade bestämt att jag skulle möta upp Mona istan efter att ha slutat jobba för att gå rundan där vi senare ska springa Vårruset.
Solen sken och det var sådär lagom varmt så istället för att bussen, så gick Xante och jag in till stan. Det tog nästan en timme, vi gick i ganska långsamt tempo och jag stannade och fotograferade en hel del.  KUL!

här kommer resultatet.

image173
 
     
Klicka för större

image180

image181

Sen kunde jag inte låta bli att fotografera stan lite när jag satt och väntade på Mona
image182
image183
image184
jag älskar bilder i Svartvitt men allra främst i sepia! Det ger så mjuka linjer.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej där måste bara säga till dig att du bör skydda sina bilder som anna gör för att dina bilder är som konstvärk! Du är jätte duktig på att hitta saker att fota så det ser riktigt proffsigt ut! ha det så bra häsa till xante från gizmo och kram till dig från mig

2008-04-19 @ 18:36:25
Postat av: Tokfia

Vilka fina bilder! :)

2008-04-19 @ 18:59:31
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Blommig

Ja idag var det härligt väder!!
Vilka underbara bilder du har tagit!
KRAM

2008-04-19 @ 20:38:09
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Jessica (Airspirit83)

Vilka härliga vårbilder :) Tyvärr har det inte försvunnit lika mycket snö i Arvidsjaur :P L¨ängtar så till sommaren just n u :D

2008-04-20 @ 12:07:56
URL: http://scrappaarskoj.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jepp..absolut skulle jag kunna göra det..vi skulle kanske kunna boka in någon dag och fota och redigera ..vore riktigt roligt att göra det..

2008-04-20 @ 13:40:45
URL: http://calaelen.blogg.se
Postat av: Kusin Jessica

Jättefina bilder Anna, gillar speciellt den med det frusna vattnet!
Kul att du fotograferat Luleå oxå - nu har man ju sett den stan =)

Kram kram

2008-04-22 @ 14:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0