Lite scrappat

Över den senaste månaderna har jag scrappat lite grann, men eftersom min dator inte riktigt varit vän med mig så har jag inte lagt upp dom ännu, men här kommer en lite kalkad:
   
  
  



Detta är en tavla som jag gjorde, med ett av mina favoritcitat. Får verkligen mig att må bra. Den ska få hedersplats i den nya lägenheten.


Ang den nya lägenheten, så är packning som gäller HELA denna veckan, med undantag på onsdag då Xanté ska ta blodprovet för rabies, hoppas hoppas det går bra!!


och Ja, Catti, han är en aussie=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker jag har letat på de ställena men den finns inte där heller....sökandet fortsätter. Jag gillar ju verkligen den stämpeln. Typiskt!



Det lät som du hoppas att Xanté har rabies...men det var nog jag som läste galet :P



Vilka fina LO:s, det där sjukgymnastpluggandet ser allt bra trevligt ut. Avslappnat och härligt! :P Jag har knappt hunnit scrappa något jag. Men imorgon blir det julkortspyssel efter jobbet.



Kram på dig och lycka till med packandet!

2008-12-08 @ 20:39:49
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis på Annadagen :)

2008-12-09 @ 09:29:11
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Malena & Grabbarna Bus

GRATTIS på namnsdagen min vän.

Håller tummarna för Xanté på onsdag. Kanska kan bli en danmarkstripp till våren??!!

KRAM

2008-12-09 @ 14:28:24
URL: http://www.bowmore.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0