Låt träningen börja...

ja, nu e det allvar.
Var och sprang varat med lite promenad i 90min idag!
Blev faktiskt lite förvånad över att jag klarade av så mkt mer än jag trodde.
Det blir en ny kategori här, med alla träning inför Vårruset, hihi!!

Har haft en otroligt bra föreläsning i Smärtkursen. Ytterligare en borde man väl skriva...
så himla inspirerande, och på fredag ska vi få träffa en pat som går hos ett smärtrehab-team.

Sen hem och hade tänkt att powernapa en stund, men när jag väl kom hem och hade ätit så fick jag mer energi och satte igång, gick ner till tvättstugan och körde igång fyra(!) maskiner tvätt. Det var ett tag sedan...lite kris på strumpfronten, hihi

Dessutom fick jag en överraskning på posten, min kära kusin Jessica hade skickat ett urklipp ur tidningen om ett kamera-test.
Det märks att det är en del folk här inne och läser, eftersom faster Gunilla skickade ett mail med en länk och mamma ett SMS om att hon också läst! TACK allesammans!!

I kväll efter min lilla löptur, så hade jag lite hemma-SPA; hårinpackning, ansiktsmask och lite sådant!
Så himla skönt!

Nu ska jag koka en kopp The innan jag sedan kryper ner i sängen och läser lite....
och ska försöka somna tidigt, det lär bli en lång dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Mysigt! Man blir så härligt trött (när väl den där extra energin försvunnit) efter man sprungit. Kanske borde ta tag i det jag med..men kanske inte idag ;) Jag tänkte försöka få mamma och Bo att köpa kameran åt mig i Thailand. Tror att det går att få tag i den mycket billgare där...fast inte ute på stan på nån marknad utan i en riktig butik :P Snart är kanske jag med husägare eller ja lägenhetsägare i all fall.
Kram kram

2008-02-13 @ 09:25:24
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Tokfia

Det är ok att vara negativ ibland gumman! Det gör inget. Längtar också tills vi ska ses! Kram

2008-02-14 @ 10:18:41
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Jessica

Det var så lite, hoppas artikeln gav något nytt!

Kram från mig och familjen

2008-02-14 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0