Skärmaskin

idag händer det en del här.. =) Så ni har lite att läsa under helgen, för då blir det inget alls! hihtei

Anna har, efter ett litet meddalande från mig, bloggat om skärmaskiner. Där finns utförliga beskrivningar.
Men så måste jag ju skriva om det här oxå....
 
jag har tidigare inte riktigt varit så förtjust i Bosskut, har inte riktigt förstått varför man valt den istället för
Quickutz eller Cuttlebug, dock har det måna fina dies!

MEN nu har har Bosskut presenterat deras nyhet... GAZELLE
som har ungefär samma egenskaper som Silhoutten, men man behöver inte skär sönder papperna
för den tar 12x12!


image95

både jag och anna har idag dreglat över denna maskin.
Den släpps i maj i USA, det vill säga i juni har en svensk affär den inne om man förbeställer den, annars får man vackert vänta till aug! 
Hur långt iväg försvinner denna marknaden, när mättas den, när kommer det inte fler måsten?? ;)

Än så länge är jag ganska nöjd med min groda, Gösta!
Kanske en dag i mitt rika liv, som jag pratar så gott om? Kanske dax att utöka jobbsökarlistan??




Kvällen planer svängde snabbt och nu blir det basket i kväll, Plannja spelar hemma...
Här i Lule är det bara två sporter som räknas; hockey och basket.
Så man kan helt enkelt inte ha bott här i två år utan att ha gått på en basketmatch...
Nu är det dax att börja plocka fram bagen och börja packa ner lite inför helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0