Today is a good day!

Av någon underlig anledning känns detta som en mycket bra dag!!

Gjorde en intervju per telefon med en välkänd läkare till vårt arbete i Idrottsmedicin
och fick verklgien mycket mer på fötterna! Han är verkligen engagerad och gör ämnet om mäjligt ännu mer intressant!


Sen bokade jag hemresa! Så kommer jag hem till påsk!! YEAH!!
När jag berättade detta för min kära bror, var hans reaktion: "ska vi ut och springa då"
Ja, du lillebror, det ska vi!!
Innan har jag inte känt någon direkt hemlängtan mer än någon enstaka dag, men nu ska det faktiskt bli kul att komma hem!
Och jag och Xante ska tävla Gåsahoppet i Skurup! fick ju lite blodad tand i hapranda så när det blev aktuellt att åka hem till påsk så slängde jag in en anmälan i sista stund, klockan elva på kvällen sista anmälningsdagen!

Det som är lite tråkigt är ju att Anna är här uppe då, och jag som sett fram emot det så mycket.
Men vi får väl umgås desto intensivare däremellan, hon ska ju ändå vara här uppe i nästan tre veckor!!! LÄNGTAR!
i helgen ska jag städa och plocka undan lite....


Sen gick jag ner och tog posten!
Där låg TRE paket från FUJI, dessa beställde jag i tisdags och idag låg de alltså i lådan!!
Att det dessutom var drygt hundra bilder + nga förstoringar för 50.- gjorde inte heller något alls!!
Fick hem en förstoring av detta underbara foto:

image100

Dessutom två andra små paket, ett med stämplar och ett med die!
Så nu vill jag allt scrappa lite, men först ska jag:
- skriva ltie till,
-åka och handla,
- träna agility med Xante,
-laga lite mat så att inte det som ligger i kylen blir gammalt
så vem vet när det blir av att jag får scrappa, men det är så kul med bilder!!
Dessutom ska jag nu börja på mitt 2008-års-album!

Som sagt, detta är en bra dag! Hoppas du som läser detta smittas av mitt glädjerus!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Jodå, glädjeruset nådde hit. :) Kanske för att jag är glad jag med. ;)
Vilken UNDERBAR bild på Xanté!!
Nu ska jag packa lite. ;)
Kram!

2008-02-28 @ 20:52:46
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Jessica

Visst är det härligt med sånna bra dagar som lyfter upp tillvaron lite grann, härligt!

Hör av dig när "Gåsahoppet" närmar sig så får vi komma och titta på er!

Kram från kusin J

2008-03-01 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0