Utmaning

Igår var verklgien en dag med högt tempo.

Var i stan vid lunch och satt på statsbibloteket en rätt bra stund, med idrottsmedicinen, och väntade på M
som var på jobbet.
Sedan gick vi en sväng på stan, och till Willys för att handla mat.

När vi väl kom hem gick jag ut en sväng med Xanté, och sedan gjorde vi oss iordning för att gå ut och äta.
För att fira en kompis födelsedag.

Det blev på en italiensk restaurang här i Lule, mycket god mat.
Jag tog en Gourmet-pizza och till efterrätt valde jag en hemgjord pistageglass.
Vi åt så mycket och så länge, att jag mådde rent av lite illa när vi gick därifrån.

Som en present förutom middag så fick vår kompis fick hon en liten utmaning.
Tillsammans ska vi några stycken springa Vårruset i maj! Så det blir en motivation till att träna mera.

Jag hade så klart scrappat både ett kort och så utmaningskortet!
så här såg det ut, mycket färg till en färgstark person. 

image81


image82

image83




Dessutom en Lo scrappad i veckan, som har legat framme ett rätt bra tag...
image84

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Skoj idé! Är det Mona som tvingas flåsa runt vårruset? ;) Kan meddela från egen erfarenhet att det var rätt trevligt. Dock räckte inte anmälan som motivation till mig. Sprang runt rätt otränad men gav mig den på att jag skulle springa in på en viss tid. Jobbigt var det, men picknicken var trevlig:P Kram

2008-02-11 @ 15:05:36
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0