Vinterfestival

Inget trams med Alla hjärtans dag här inte...
Nä, jag skickade ett kort till familjen igår... mer firande än så blev det inte här.

Dock har då idag varit Vinterfestival-dag med en massa evangemang runt camus.
Vi började med att gå på en mindfullness föreläsning, vilket inte var jättegivande för oss.
och sedan fikade vi och såg på när folk lärde sig dansa breakdans, mycket kul och det är verkligen roligt att se
hur folk försöker och försöker...till slut blir det bra för de flesta.

Sedan var det en föreläsning om styrketräning, där det sedan var meningen att de skulle demostera tekniken i ett par övningar, men så blev det inte, utan det var mest muskelfysiologi och inga övningar pga att det var så många som valt att gå på föreläsningen så hade de inte plats. Vilket jag tyckte var jättetråkigt.
För det var inte riktigt teorin bakom jag behövde, för den har jag redan läst och det mycket mer avancerat utan tekniken bakom, och faktiskt lära sig mer om flera övningar. Men men det kommer väl andra tillfällen.

Sen gick jag och en annan tjej en runda runt campus och tittade lite innan vi gick hem, kallt var det idag och blåsigt!!

Xante kom ut på en långpromenad direkt när jag kommit hem och bytt om
och nu har jag läst en artikeln inför smärtpatienten imorgon

Så nu bär det av till ett ställe och tacokväll med klassen...
och kanske rent av till STUK och se ett band spela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0