en liten slösa

Det är farligt när CSN-pengarna idag trillade in på kontot. Vi skulle bara en sväng in på stan och lämna tillbaka ett par skor, och köpa ett album, så att jag kan börja på år 2008-års album, men det blev lite mer.
Visserligen saker som jag är ibehov av men dock...

- Ett par nya gympaskor, på rea och halvapriset. Uppbygda för att stödja foten, mycket sköna! Har ju lovat mig själv att träna lite mer än tidigare...De som jag har nu, håller på att trilla sönder, och används numera på agilityplanen.

- Ett par byxor, 70% rea på HM, lite korta, men väldigt bekväma med stora fickor. Perfekt till våren/sommaren.

- Albumet, ett grön och fint. Det enda med vita sidor, de andra hade bara svarta.

- Ett set nya trosor, mycket välbehövligt!

och dessutom en himla massa mat, som alltid blir dyrt! Det är så mycket mer inspirerande att ha mat i kylskåpet och under kvällen så gjorde jag biff med potatismos och champinjonstuvning. Otroligt gott! Med tanke på att jag den senaste veckan bara ätit en massa ihopkok, så var det gott med lite husmanskost.

I kväll har vi tillsammans sett handbollsmatchen, vilken match och vilket avgörande!! T o m jag satt och skrek rakt ut, och Xanté tyckte vi var hemskt konstiga!

Sedan har jag fortsatt på mitt Lule-album och det går snabbt framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0