Helgen.

Denna helg har varit helt i min smak. Så himla härligt!

Inga krav och måsten, utan bara kunna göra den man själv velat.

Gårdagen spenderades framför TV:n och vi gjorde inte så överdrivit mycket.

Har nu precis registerat mig på den terminen, den allra sista på sjukgymnastprogrammet,
vilket känns en aning märkligt. Att jag är klar till sommaren, om nu allt går som det ska
och det får vi ju hoppas! 

Idag börjar jag klockan ett, med ett kursintro, så det är verkligen lugn start,
men innan dess ska jag sätta mig och skriva en del, så att man kommer igång,
och så att inte allt kommer i slutet.
För när våren anländer och solen lyser, då är man inte alltid motiverad till att göra något
som inkluderar att sitta inne... I alla fall om jag känner mig själv rätt!


Kommentarer
Postat av: Tokfia

Va härligt med en lugn helg! Ja har också haft det, mest för att jag har ont i halsen och försökt vila. Solen lyser här idag å det är så härligt! Man känner att det går mot ljusare tider. Kram kram

2008-01-21 @ 10:20:32
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0