Lule igen

Ja, då var man tillbaka  i norr igen.

Resan upp gick förvånasvärt bra, när jag väl kommit på tågen med alla mina väskor. I gbg var tog försenat in på station så vi fick nästan i en halvtimme och frysa innan tåget kom.
Det brukar vara så himla segt att åka, men denna gången kunde jag sova lite mer än tidigare,så det gjorde att den vakna tiden inte alls var så lång. Dessutom hade jag ju mycket trevligt sällskap;P



Strax innan jag skulle åka så åkte jag på en ordentlig förkylning och gör nu inte mycket annat än försöker att kurera mig. hostar och fnyser och nästan rinner på mig, inte alls kul. Försöker ta det lungt och inte göra allt för mycket för att anstränga kroppen utan bara göra det nödvändigaste, tur att det är bra skid-sändningar på tv, hihi.
Har t o m plockat fram skidjackan för att minimera risken att frysa, även om jag kanske inte gör det ändå men men....

Xanté tycker nog det är ganska kul att vara tillbaka i Lule. Igår fick hon tokfnatt, som jag aldrig tidigare sett, hon sprang runt -runt, och upp på stockar och ner igen lika fort igen. Inte kontaktbar för fem öre...


Mitt internet vill inte riktigt fungera så nu sitter jag hos en kompis men hoppas på att det snart kommer igång, man känner sig så lost utan internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0