på gång

Igår jobbade jag sista dagen på hemmet, lite tråkigt men sånt är det.

Denna dagen ska gå till att förberedda morgondagens resa till Lule, och då är det lite som ska göras.
Måste först också skirva färdigt ett avsnitt på uppsatsen som snart ska vara inne...

Sen blir det långpromenad på hundarna, funderar på att ta mig iväg och gå vid stranden. Det har jag inte gjort på jättelänge och jag är säker på att hundarna skulle uppskatta det!

PAcka ihop alla mina grejer, är nog lättare sagt än gjort, för det finns saker precis över allt, och dessutom försöka få ner dem i en stycken väska, undra hur det ska gå till. Men jag har ju lyckats ett par gånger tidigare, fastän det är alltid vissa saker man får göra avkall på.

Syrran åker idag till Göteborg för att spendera ett par dagar på MyDog-utställningen, är inte alls avis!!

Men först och främst ska jag faktiskt äta lite frukost tillsammans med stort sett hela familjen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0