veckans verk

jo, dagen idag har varit i scrapbookingens tecken... och här kommer lite av resultaten,
alla är inte gjorda idag, men kan ju ändå läggas upp...


En bild på mig och mina syskon, samt hundar, julen 06
Är sååå nöjd. Den är egentiligen så mycket inte jag, eller hur Anna

image45

en canvastavla, men två bilder som jag tagit och dessutom framkallt själv i mörkrum, så
det är bilder som ligger mig varmt om hjärtat!


 
Mitt Lule-album, som kommer att bli ett album i kronologisk ordning, med alla mina bilder över lule-tiden...lika bra att börja=)
 
 

 

 
 På den vänstra är första gången jag använder swirls!! HAHA!


image57
denna är jag xtra nöjd med, vet inte riktigt varför.
Det är bara en bra känsla som infinner sig, än idag!
Jag fick ett blommogram, efter att jag hade klarat alla mina sammahängande tentor vid ett och samma tillfälle,
och sedan dess har jag inte haft fler omtentor.


Det är lite konstigt, för vid varje tillfälle jag tänkt att jag ska göra ett sådant här projekt som detta album, så
tänker jag att jag ska göra det lätt, och inte så avancerat, men efter ett par sidor, så går det inte längre...
Det blir ju inga regelrätta LOs, men det smyger in sig mer och mer dekorationer, det är blommor, löv, swirls....


Ja, det var dagens skörd! Hoppas du kan hitta inspiration Anna! Så önskar jag se dina alster, snart!!



nu bär det av in i duschen, och sedan blir middag och utgång....

Kommentarer
Postat av: Blommig

Åå va mycket fint du har gjort!!!

2008-01-20 @ 09:56:02
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Tokfia

Snyggt jobbat! Såg att du hade använt ditt swirls alfabet :) Yeah! Lite avis att jag inte har ett sånt själv faktiskt. Rolig LO med Carin i buren :P
Kram

2008-01-20 @ 12:50:04
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0