Lule-resa

Denna vecka har gått fruktansvärt fort, och har knappt insett att jag varit hemma hemma förrän nu det är dax att åka igen.

Nu sitter jag här med hela huset tyst och de flesta sover eller är åtminstonde inte upp, så det är ett visst lugn nu som sällan annars finns här.

Jag trodde som vanligt att jag skulle hunnit med mycket mer än vad jag gjort.
Det har inte riktigt varit väder för att hitta på ngt!

Förrän idag....då lyser solen och det är nästan vindstilla. Men då är det dax att åka.

Lule väntar och det ska bli kul att träffa Anna igen och umgås denna vecka oxå innan sedan hon åker hem.
och nu är det att ge järnet som gäller i två månader. Sen får vi se vad som händer.

Mer uppdatering kommer i Lule....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0