Min Kamera

Dagarna rinner bara iväg och jag inte riktigt vart tiden försvinner bort.  Det är mycket på gång på många plan...

Det har frågats lite efter bilder med den nya kamera....
Jag fullkomligt älskar den! Det är en helt annan sak att fotografera med den.
Sen kankse det inte alltid märks på bilderna...


image132
anna och jag tog en promenad på isen. Här hamnade kameran i Annas händer, så jag fastnade på bild oxå...

image133
Xante och Pollux busade en himla massa. Här knäppdes det en himla massa foton.
Det är riktigt kul att se deras stil!!


image135
portätt bilderna är är lättare att ta än med den förra, och mkt läckrare.

image136
Jag och Anna gjorde en gästbok till Carin i födelsedagspresent.
Vi har köpt boken och sedan embossat texten.


   
De först sidorna (klicka på bilderna om du vill se dom större)

image141
Xanté vill hälsa att hennes matte inte alls är snäll,
och det är VÄLDIGT synd om henne....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0