Missräkning

Jag hade förväntat mig att jag skulle åka hem till Våren, men det blev inte riktigt så, för i natt har det snöat
ett par cm! SNÖAT! i MARS! alltså hallå?!  Snön i Lule höll ju på att försvinna även om jag nu hörde att det snöade även där.
Dessutom är det mer snö på väg!


Det blev ingen intervju då tjänsten redan var tillsatt fick jag besked om i går morse och det kan man ju säga vad man vill om, men sånt är tydligen livet och man får ta nya tag!!

Jag hade hoppats på en liten scrapshoppingrunda idag, men vi får väl se vad händer med det...

Kommentarer
Postat av: Petra & Lira

Såg er på startlistan för Gåsahoppet, kommer ni ner?! Lira vill gärna busa med Xante igen! :)

2008-03-18 @ 21:30:06
Postat av: Tokfia

Håller tummarna för dig idag!
Kram

2008-03-19 @ 08:46:13
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Tokfia

Glad påsk till hela familjen. Hoppas ni har det mysigt. Lyckats testa Bind-it-all ännu? :P Glöm inte skicka in ditt tävlingsbidrag till QK tävlingen! Kramis från norr

2008-03-21 @ 15:15:44
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0