SNÖ???

Jag vaknar upp idag, redan nu trots att jag hade tänkt och ta sovmorgon, tittar ut och ser att det snöat en hel del sedan igår kväll! Ingen vår på gång här heller...


Egentligen är det föreläsning idag, men jag tänker skippa den och skriva en massa annat istället.

Det känns inte som intressant, iaf inte just nu när man har massa annat att tänka på. 
 

Dessutom mår Xanté inte riktigt bra, jag vet inte vad det är med henne. Hon är inte sitt vanliga jag, men det går förhoppningsvis över.

Igår var en heldag med Anna, åkte in till henne redan på morgonen, efter att ha missat bussen och ätit lite frukost med Mona och Sandra.

Vi gick en runda ute på isen. Det var häligt trots att det blåste en hel del.

När vi kom in blev det the och försök till plugg ett tag, vilket var varför jag jag åkte in över huvudtaget, min dag igår skulle vara en pluggdag, nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Sedan blev det en liten sväng på stan, och försöka hitta en födelsedagspresent. Vi visste vad vi ville ha, men det var minsann inte det lättaste. Tror att foto kommer när vi varit iväg.

Hem och då var det verkligen dax att ta ett allvarligt tag med pluggandet.

Närmare kvällen körde Anna hem mig och hem om och sedan iväg igen.
Vi hade besällt en hel hög dies från Ebay som kom igår: YIPPIE!!
Det är ju betydligt mkt billigare där än hemma. Fick dubbeldies till mindre pris än en enkeldie i Sverige....

Nu har jag en himla massa som jag kan scrappa med, så nu kommer det inte att bli så mkt mer.
Har lite tröttnat på att handla den typen just nu. Jag har ju så att jag klarar mig om jag säger som så...

På kvällen var det möte på Brukshundsklubben och har hade bestämt mig för att vara med. Mycket för att kunna vara med i DM-laget, men nu vet jag inte riktigt hur det blir, förhoppningsvis kommer vi få vara med i ett lag.
Individuellt kommer jag att starta åtminstionde, och ta igen för Gåsahoppet.


Ett smakprov på vad som kom...



image126

image127
image128

image129
Cirklarna är Cookie Cutter, och betydligt större än bilden.

image130

Kommentarer
Postat av: Pollux

Krya på dig kompis! Hoppas du slutat löpa lite tills helgen så att vi kan umgås lite. Voff!

2008-03-27 @ 10:35:19
URL: http://tokfias.blogg.se/pollux

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0