wow!!

... idag blev jag med kamera, ny kamera.

I mina ägor finns numer en Canon Eos 400d!!

Jag är såå glad, det är så kul...vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. hihi.
Som jag längtat efter denna dag, inte trodde jag att det skulle bli idag!
Nu ska batteriet laddas och fotograferas en massa!! Hoppas Pollux ställer upp som modell. =)

Tack älskade mamma, för råd och stöd! och Anna som peppar mig utan dess like.
Jag förstår, och förhoppningsvis får du snart oxå chansen.

Bild på kameran finns längst ner i förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

WOW, vilken kamera! Nu är jag allt avis!!! Jag funderar på att skaffa mig en sån till sommaren! Ska nog på rundresa på Irland då :P Hade varit kul med en fantastisk kamera att fota med då. :P
Jag har inte hört mer om "rätten" på Irland, så jag vet inte om det blir av eller inte... Men så fort jag vet så meddelar jag dig!!
Kram!!

2008-03-25 @ 16:48:19
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Erika

Grattis till ett bra köp. Det är en riktigt bra kamera!!

2008-03-25 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0