det blev lite till...

efter att ha kommit hem och ätit och sedan legat och solat en stund på 
balkongen, ringde pluggisarna och frågade om vi skulle med på promenad.
Jag kunde inte riktigt motstå, så det blev en runda till
på ca två timmar. Underbart! Det blev nästan två mil igår!

Sedan lagade Mona persisk middag till oss, så underbart gott det är!
och så plockade jag fram tårtan som jag gjorde under några dagar.
Den är helt klart den allra bästa.

och så blev det en mycket trevlig kväll, till halva melodifestivalen.

Även om jag nu börjar bli lite rastlös och vill att det ska hända ngt dvs
att mamma och pappa kommer.
så har jag ju en hel del att hitta på.

Har fortfarande en himla massa grejer som ska packas ner och sedan städa ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0