Livet på rätt kurs igen

Efter att ha varit otroligt deppig de senaste dagarna, vilket iofs har haft sina förklaringar i bland annat svår huvudvärk mer än fyra dagar.

Men nu är det som sagt bättre.

Började morgonen med att ta en tur kring mjölkuddsberget, och testade av knäna som återligen är tejpade. Skönt att det inte gör ont, men kondisen är inte den bästa. Ska bearbetas! Det gick ju så bra där ett tag!

Sen lämnade jag Xanté hos Sandra och Mona, och åkte in till stan.

Jag skulle jobba för biblioteket, och passa en bokbuss medan det var seminarium för de ordinare. Tydligen är det någon samling av Bibliotikare i här idag och imorgon. En himla massa bokbussar från hela Sverige några hade t o m kört upp från Småland. En helt annan värld.
Men det är vad jag gjort idag.

innan jag åkte hem så tänkte jag ta och köpa skorna som jag funderat på så länge, d v s en vecka:p
Det blev de + en kjol+ en klänning, till kommande festligheter.

Till helgen är det nämligen avslutningscermoni, och det börjar bli allvar med detta.

Det kanske ska tilläggas att jag fått jobb och igår kom även papprena på en lägenhet, underbart!!
Blekinge kommer bli min nästa anhalt på livets resa.

Norrland kommer däremot alltid finnas på en speciell plats i mitt hjärta.

Så jag är glad... Underbart!

nu ska jag fortsätta scrappa mitt projekt, måste bli klar!

Kommentarer
Postat av: Blommig

Härligt att du mår bättre!
Stort grattis till nya jobbet! Jag tror Blekinge blir ett bra steg i livets resa!

Coolt med en massa bokbussar
KRAM

2008-05-16 @ 08:10:35
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0